Winkelmand

0

Gebruikersvoorwaarden

WINKEL REGELGEVING

Online winkel eherbal24.be , beheerd door het bedrijf Prospero -Natalia Broza NIP: PL7282811829, Grota Roweckiego 14 lok. 19, Łódź, Poland e-mail: contact@eherbal24.be

Woordenlijst:

Winkel – een online winkel die werkt op http://eherbal.be en goederen verkoopt via internet;

Werkdagen – alle dagen van de week van maandag tot vrijdag, behalve feestdagen; Klant – een natuurlijke of rechtspersoon die aankopen doet in de Store die een klantenaccount heeft;

Klantaccount – een database met klantgegevens voor de uitvoering van bestellingen, bestelgeschiedenis, klantvoorkeuren met betrekking tot geselecteerde winkelfunctionaliteit, gegevens over betalingen en te veel betaalde bestellingen;

Traditionele overschrijving – betaling door de klant bij de bank via een online of vaste rekening of op het postkantoor;

Elektronische overschrijving – betaling door de klant vanaf een online bankrekening, via het Sosow.nl -systeem, Bankcontact of andere online betalingssystemen;

Verwerkingstijd van bestelling – de tijd gedurende welke de Store de bestelling voltooit en doorstuurt naar de koerier die de door de klant gekozen leveringsmethode uitvoert;

I. Aanvaarding en uitvoering van bestellingen.

  1. De winkel verkoopt goederen en diensten via internet. De winkel publiceert informatie over goederen en diensten op eherbal.be
  2. De klant van de winkel kan een natuurlijke persoon met volledige of beperkte rechtsbevoegdheid en een rechtspersoon zijn.
  3. Bestellingen van klanten worden 7 dagen per week en 24 uur per dag geaccepteerd via de eherbal.be-website, van maandag tot vrijdag
  4. Om aankopen te doen in de winkel, moet u een actief e-mailaccount en mobiel nummer hebben. Om een ​​account aan te maken, vult u het formulier op de website in, inclusief uw e-mailadres, verzendadres en telefoonnummer, en accepteert u de voorschriften. Nadat u het wachtwoord van de systeembeheerder hebt ingevoerd, wordt het wachtwoord voor toegang tot de winkel verzonden naar het opgegeven telefoonnummer.
  5. De klant doet, door een bestelling naar de winkel te sturen, een aanbod om met de winkel een verkoopcontract voor bestelde goederen of diensten te sluiten. De bevestiging van de acceptatie van de bestelling verzonden door de winkel naar het e-mailadres dat door de klant is opgegeven, vormt een verklaring van aanvaarding van het aanbod waarnaar hierboven wordt verwezen. In het geval van bestellingen met de betaalmethode ‘bij aflevering’ die zijn ingediend via een nieuw aangemaakte klantaccount, ontvangt de klant een e-mail met een verzoek om de bestelling te bevestigen. De winkel heeft het recht om de klant te vragen de bestelling ook voor andere bestellingen te bevestigen.
  6. Om een ​​bestelling te plaatsen, moet de klant: a. De klantaccount registreren, b. De bestelde goederen of diensten kiezen, c. De leveringsmethode, het afleveradres en het adres kiezen waarnaar de factuur moet worden uitgegeven, d. De betaalmethode kiezen.
  7. In geval van onbeschikbaarheid van de goederen waarop de bestelling betrekking heeft in het magazijn, bij de leveranciers van de winkel of om andere redenen en het onvermogen om de bestelling van de klant te voltooien, zal de winkel de klant binnen 30 (dertig) dagen na de datum van het contract hiervan op de hoogte brengen en het betaalde geld terugstorten. De kennisgeving wordt verzonden naar het e-mailadres dat door de klant in het bestelformulier is opgegeven.
  8. In geval van onbeschikbaarheid van sommige van de goederen die onder de bestelling vallen in het magazijn, bij de leveranciers van de winkel of om andere redenen die de uitvoering van de bestelling verhinderen binnen de in die bestelling voorziene tijd (bijv. Vertraging van leveringen door de leveranciers van de winkel), wordt de klant op de hoogte gebracht van de status van de bestelling en beslist hoe deze zal zijn implementatie.

De klant heeft de volgende opties:

a. gedeeltelijke implementatie – de keuze van de klant voor deze optie resulteert in de uitvoering van de bestelling met betrekking tot alleen beschikbare goederen, de winkel is vrijgesteld van de verplichting om bestellingen uit te voeren voor goederen die niet beschikbaar zijn,

b) de volledige bestelling annuleren – de keuze van de klant voor deze optie ontheft de winkel van de verplichting om de bestelling te verwerken.

c) Als de klant de goederen heeft betaald – zal de winkel het verschuldigde bedrag terugbetalen volgens de procedure beschreven in de afdeling

II. Veranderingen in bestellingen.

  1. De klant kan de bestelling wijzigen of annuleren totdat de bestelling is verzonden voor verzending. Wijzigingen aanbrengen is mogelijk door contact op te nemen via e-mail: contact@eherbal.be

III Prijzen van goederen.

  1. Alle prijzen van goederen die op de website van de winkel zijn geplaatst: a. Worden vermeld in Euro, b. Inclusief btw, c. Bevatten geen informatie over douanerechten, d. Bevatten geen informatie over leveringskosten.
  2. De opgegeven prijs voor elk product is bindend wanneer de klant de bestelling plaatst.
  3. Bezorgkosten worden in de prijzen van goederen in verhouding tot hun waarde opgenomen. De levering van goederen vindt plaats naar keuze van de klant.

Bezorgmethode IV.

Order verwerkingstijd.

  1. Voorbereidingstijd voor verzending is 24 uur. Bij afwezigheid van goederen in voorraad, kan het worden verlengd tot 5 dagen. Dit is de tijd die verstrijkt vanaf de acceptatie van de order voor uitvoering totdat het pakket is overgedragen van de winkel naar de koerier die de levering uitvoert, alleen werkdagen zijn inbegrepen. Een bestelling voor goederen met verschillende levertijden wordt verzonden wanneer de volledige bestelling is voltooid. De deadline voor verzending wordt bepaald op basis van de goederen met de langste levertijd.
  2. In Belgie kan de bestelling, naar keuze van de klant, worden afgeleverd via bpost of een koeriersbedrijf en in het buitenland via een koeriersbedrijf tegen een extra vergoeding
  3. Voor geselecteerde goederen behoudt de winkel zich het recht voor bepaalde vormen van levering uit te schakelen.
  4. De klant moet bij het ophalen van het pakket met de bestelling de staat van het pakket controleren. In geval van beschadiging of breuk van de verpakking moet een schademelding worden gedaan in aanwezigheid van een koerier of postbode. Het schaderapport dat samen met de klacht naar de winkel wordt verzonden, zal de overweging ervan vergemakkelijken.

V. Betalingsmethoden. Begin van het contract.

  1. De klant kan de volgende betaalmethoden kiezen voor bestelde goederen met levering op Belgie grondgebied:

a. betaling bij aflevering. De uitvoering van de bestelling begint nadat het bestelproces is voltooid, b. Bankoverschrijving, elektronische overschrijving, betaalkaart in een van de elektronische betaalsystemen die door de winkel worden geaccepteerd (in het geval van betaling per kaart wordt de betaling verzameld op het moment van het plaatsen van de bestelling),

c. De orderverwerking begint nadat de Store een bevestiging van de correcte uitvoering van de bewerking heeft ontvangen van de betalingsoperator, in het geval van een bankoverschrijving – nadat de betaling is bijgeschreven op de rekening van de Store.

  1. Bestellingen met levering buiten Belgie in open landen van Herbalife kunnen alleen worden betaald met een betaalkaart in een van de elektronische betaalsystemen die door de winkel worden geaccepteerd. De bestelling begint nadat de Store van de betalingsoperator een bevestiging van de correcte uitvoering van de bewerking heeft ontvangen.
  2. Voor geselecteerde goederen behoudt de winkel zich het recht voor om bepaalde vormen van betaling voor de bestelling uit te schakelen.
  3. De winkel behoudt zich het recht voor om de betalingsmethode “betaling bij levering” uit te schakelen aan een klant die niet twee opeenvolgende voltooide bestellingen bij levering ophaalt, ongeacht de vorm van levering. Het herstellen van de betaalmethode “betaling bij aflevering” voor een bepaalde klant vindt plaats na het indienen en ophalen van een andere bestelling die op een andere manier is betaald dan “bij aflevering”.

VI. Klachten – dekken de gouden normen van Herbalife

VII. Herroepingsrecht – dek de gouden normen van Herbalife

  1. In overeenstemming met de wet van 24 juni 2014. met betrekking tot “consumentenrechten, kan een klant die een natuurlijke persoon is die een aankoop doet voor een doel dat geen verband houdt met professionele of zakelijke activiteit, het contract zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen na de datum van het ophalen van het pakket intrekken. In de eherbal.be Store kan de hierboven genoemde klant afstand doen van de aankoop binnen 30 dagen vanaf de datum van ontvangst van het pakket. Hiertoe dient de klant een verklaring van herroeping van het contract voor 30 dagen in te dienen, het bestelformulier in te vullen en de goederen terug te sturen naar de winkel. De winkel accepteert geen pakketten onder rembours. Neem contact met ons op via e-mail: contact@eherbal.be
  1. De winkel accepteert geen onder rembours verzonden pakketten.
  2. De winkel vergoedt de geretourneerde goederen (de prijs van de goederen en de leveringskosten in verhouding tot de waarde van de geretourneerde goederen) binnen 14 (veertien) werkdagen, in overeenstemming met de regels beschreven in de afdeling

VIII Teruggave van aan klanten verschuldigde bedragen. Overbetaling.

  1. De winkel vergoedt de klant bovendien de verzendkosten die overeenkomen met de goedkoopste leveringsmethode die door de verkoper wordt aangeboden, indien van toepassing. De kosten voor het retourneren van de goederen worden niet terugbetaald.

VIII. Klantteruggave. Overbetaling.

  1. In geval van omstandigheden die de winkel verplichten om de door de klant betaalde bedragen terug te storten op de rekening van de winkel, vindt deze terugbetaling plaats binnen een maximum van 14 werkdagen.
  2. Als de klant een betaling met een betaalkaart of elektronische overschrijving heeft gedaan, vindt de terugbetaling plaats op de creditcard of bankrekening waarvan de betaling is verricht. In het geval van betaling via traditionele overschrijving, betaling bij aflevering of wanneer om redenen buiten de identificatie van de winkel van de bankrekening van waaruit de betaling is gedaan, de terugbetaling zal plaatsvinden op de rekening van de klant in de winkel (te veel) Het overschot van de rekening van de klant zal alleen worden overgemaakt op basis van tot zijn beschikking. De bestelling wordt naar de winkel verzonden via het contactformulier op de Help-pagina’s nadat u bent ingelogd op het account van de klant. De winkel behoudt zich het recht voor om de identiteit van de klant die de retourorder indient te verifiëren.
  3. De Store is niet aansprakelijk voor het niet terugbetalen of vertragen van de retourdatum als de Klant, ondanks het verzoek dat naar zijn e-mailadres is verzonden, niet het bankrekeningnummer aangeeft waarnaar de betaling moet worden uitgevoerd of als hij de Store niet alle gegevens verstrekt die nodig zijn om de betaling te verrichten. De winkel is niet verantwoordelijk voor het niet terugbetalen of vertragen, als dit te wijten is aan het feit dat de Klant onjuiste persoonlijke gegevens (naam, achternaam, adres) of onjuist accountnummer heeft verstrekt.

X. Persoonlijke gegevens

  1. Door een klantaccount te registreren of een bestelling in de Store te plaatsen, stemt de klant ermee in zijn persoonlijke gegevens in de eherbal24.eu-database te plaatsen en deze te verwerken voor de doeleinden van het contract. Het verstrekken van persoonlijke gegevens door de klant is vrijwillig, maar het gebrek aan toestemming voor de verwerking ervan verhindert dat de winkel de bestelling voltooit. De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van valse persoonlijke gegevens.
  2. Persoonsgegevens worden beschermd in overeenstemming met de wet van 29.08.1997 betreffende de bescherming van persoonsgegevens (d.w.z. Journal of Laws No. 101 van 2002, item 926, zoals gewijzigd) op een manier die toegang door derden verhindert. .
  3. Als de klant extra toestemming geeft, worden persoonsgegevens door de winkel en dochterondernemingen van Eherbal.be verwerkt om de klant te informeren over nieuwe goederen, promoties en diensten die in de winkel beschikbaar zijn.
  4. Winkelklanten hebben het recht om hun persoonlijke gegevens in te zien, te corrigeren en verwijdering te vragen. Om de wens uit te drukken om uw persoonlijke gegevens van onze website te verwijderen, moet u de winkel schriftelijk informeren, bij voorkeur per e-mail naar het volgende adres: eherbal.be
  5. De eherbal.be-winkel verzamelt informatie die vrijwillig door de gebruiker wordt verstrekt alleen in de vorm van een formulier, waardoor een reeks potentiële klanten wordt gecreëerd die zijn geregistreerd voor commercieel contact. De website kan ook informatie opslaan over verbindingsparameters (tijd, IP-adres)
  6. Persoonsgegevens die op het registratieformulier worden verstrekt, kunnen alleen met toestemming van de klant worden verwerkt voor het doel dat voortvloeit uit de functie van een specifiek bestelformulier, bijvoorbeeld DPD-transportservice, Bpost, Courier

X. Slotbepalingen.

  1. Het verkoopcontract wordt gesloten tussen de klant en Eherbal.be
  2. De goederen die op de website van de online winkel worden gepresenteerd, vormen geen aanbod in de zin van het burgerlijk wetboek. Informatie over goederen die op websites worden geplaatst, betekent niet dat de goederen beschikbaar zijn in het magazijn van de winkel of bij leveranciers.
  3. De Store is niet verantwoordelijk voor het blokkeren door e-mailserverbeheerders van het verzenden van berichten naar het door de Klant opgegeven e-mailadres en voor het verwijderen en blokkeren van e-mailberichten door software die is geïnstalleerd op de computer die door de Klant wordt gebruikt.
  4. De winkel is niet aansprakelijk voor fouten bij de afhandeling van de bestelling of andere instructies van de klant die het gevolg zijn van het verstrekken van onjuiste gegevens door de klant.
  5. De winkel is niet aansprakelijk voor transacties die worden uitgevoerd door onbevoegde derden die toegang hebben verkregen tot de account van de klant als gevolg van het niet naleven door de klant van de voorzorgsregels bij het gebruik van de accountaanmelding en het wachtwoord.
  6. De winkel maakt gebruik van cookies om de manieren van gebruik van eherbal.be te observeren

De soorten cookies die door de winkel worden gebruikt zijn :.

Sessiecookies – ze werken alleen tijdens het browsen op de website, waardoor ze goed kunnen functioneren.

a. Permanente cookies – ze blijven op uw computer na een bezoek aan eherbal.be

B. Cookies van derden – hiermee kunt u de weergegeven pagina aanpassen aan uw voorkeuren. De klant heeft de mogelijkheid om de website te gebruiken zonder cookies, maar dit kan betekenen dat sommige functies of services van de Store niet goed werken. Als de klant niet akkoord gaat met het gebruik van cookies, moet hij op elk gewenst moment in de browserinstellingen de optie selecteren om cookies te weigeren of om hun verzending te signaleren.

  1. Het gerecht dat bevoegd is om geschillen te beslechten die voortvloeien uit het verkoopcontract, is het gerecht dat bevoegd is voor de zetel van de verweerder of het gerecht dat bevoegd is voor de plaats van uitvoering van het contract.
  2. Deze voorschriften zijn van toepassing vanaf 29 november 2017.
  3. De winkel behoudt zich het recht voor om de voorschriften te wijzigen. Alle wijzigingen in de voorschriften treden in werking op de door de Store aangegeven datum, niet minder dan 7 dagen vanaf de datum waarop ze beschikbaar zijn op eherbal.be Bestellingen die zijn geplaatst vóór de datum van inwerkingtreding van wijzigingen van deze voorschriften worden uitgevoerd op basis van de bepalingen die van kracht zijn op de datum van de bestelling.
X